Jobb Jobb Busy Busy

Hej kära läsare

Jag kan börja med att meddela  er att det går bra för vårt företag när det gäller att göra affärer. Vår leverantör i London har gjort ett anbud och vi har kommit överens om priset och  och jag fick även vårt företag att pruta när det gällde priset och det gick vår leverantör ”Elaine” med på.


Vi kommer att betala frakten som kommer att bli ungefär en femhundralapp dyrare men vi slipper att betala tullavgiften eftersom vi bor i Europa. Hade vi köpt in varor från Kina hade tullavgiften legat på 6.5% + 25 % moms … Stor skillnad visst?


Vi har svårt att bestämma vad vi ska sälja våra strumpnypor i. Vi har funderat på små textilpåsar där ungefär femton strumpnypor ska rymma .

Kom med förslag vad tycker ni? Vart kan vi hitta textil billigt förutom IKEA och hur kan vi sy våra textilpåsar snyggt? I vilken färg skulle du vilja ha textil påsen? 

/ Aya


Kommentarer
Postat av: (dedu)

Det låter niiice=)

Jo! jag har faktiskt en förslag, ni kan ju t. ex sy en påse som liknar någon jympa påse av något slag sen så kan den vara blå! SKJYST VA!=D ihihihi

2009-09-29 @ 14:42:09
Postat av: albanen

hej aya och hennes kompisar!

jag fattar inte eran ide?

är lite trög :s

hehe

ni kommer ha superkul när de gäller att driva företag!

Bye!

2009-10-05 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0